Alert o opóźnionym pociągu zostanie wysłany, gdy pociąg spóźni się przynajmniej o 5 minut. Kto otrzyma powiadomienie?

Nowa usługa PKP spodoba się przede wszystkim osobom, które często podróżują pociągami. Aby alert został wysłany, bilet należy kupić w serwisie Bilkom. Nie ma znaczenia, czy bilet kupisz na stronie internetowej czy w aplikacji.

Testy nowej usługi rozpoczęły się z końcem stycznia. Jak można przeczytać na stronie PKP, 90% pociągów przyjeżdża na czas, ale pozostaje jeszcze 10%. Pociągi spóźniają się z różnych powodów. Kupując bilet przez internet, podróżujący otrzyma powiadamianie o opóźnieniu bądź przeszkodzie, która utrudnia przejazd, a tych nie brakuje: remont, wypadek albo nieplanowany postój.

Serwis Bilkom działa od 2018 roku. Korzystając z niego, kupisz bilety różnych przewoźników. I co ciekawe, sprzedaż biletów kolejowych to nie wszystko, co w przyszłości zaproponuje Bilkom. W planach rozszerzenie oferty o bilety autobusowe i na samolot, a także o samochody, rowery elektryczne i hulajnogi- środki transportu w pobliżu dworców. Docelowo serwis ma być miejscem, w którym zaplanujesz podróż od A do Z.

Aby otrzymywać powiadomienia o opóźnieniach, nie ma konieczności ściągania aplikacji. Alert o opóźnieniu wysyłany jest sms-em bądź mailem. Podróżujący, którzy zdecydują się na zakup biletu w okienku, alertu niestety nie dostaną.

Używamy cookies
Klikając przycisk "OK" wyrażasz zgodę na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystasz tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania z serwisu SlonecznyStok.pl.